Co to stojí ?

Spoustu práce, času, úsilí, lásky a taky trochu peněz.

U závodních strojů je to velmi individuální. Náročnost práce, dostupnost dílů a požadovaný tunning velice ovlivní konečnou cenu. Většinou to nekončí předáním stroje - je třeba testovat.

Pro orientaci uvádím cenovou relaci u nejběžnějších typů sériových motocyklů na našem trhu

Pod cenu MINIMÁLNÍ to nemá cenu  dělat. Cena OPTIMÁLNÍ garantuje super stav renovace -  NE ORIGINALITU RESTAUROVÁNÍ

Typ Motocyklu

Cena minimální [Kč] Cena optimální [Kč]

Jawa 50/550,555 20 000 - 50 000

Jawa 250/11,353,559,590 80 000 - 120 000

Jawa 350/18,354,360,361 85 000 - 130 000

Jawa 500 150 000 - 350 000

Jawa ČZ 250 předválečná 150 000 - 350 000

Osobně raději restauruji starší a náročnější stroje pro  náročné majitele

Pouze motor komplet jednoválec 5 000-15 000, čtyřtakt 8 000-25 000 (třeba i 60 000)

Dvouválec 10 000-16 000, čtyřtakt 12 000-30 000 (třeba i 150 000)

Vycházím z ceny práce 200,- Kč za hodinu, což je úplná almužna, když si člověk uvědomí, co vše renovátor musí umět a znát (práce značkových servisů začíná někde na cca 450 kč/hod a to prosím pěkně jen mění olej a vyměňují montážní celky podle příručky-tím samozřejmě nechci nějak snižovat jejich práci, ale jen jsem chtěl zvýraznit ten rozdíl)

Uvádím částky průměrné, samozřejmě že výsledné ceny se mohou lišit podle různých kritérií, ale nepočítejte, že někdo zvládne KVALITNÍ !!!! renovaci za pár korun a nebude chtít zaplatit čas, který na renovaci strávil.